• Gratis verzending vanaf € 49,95
  • Retourneren binnen 14 dagen
  • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd
Alles wat je wil weten over

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Stap 1: Ga naar het artikel van je keuze en selecteer de gewenste schoenmaat. Om je hierbij te ondersteunen kan je het Shoesme meetsysteem gebruiken om de juiste maat bepalen.
    Stap 2: Klik op de knop ‘in winkelwagen’. Als je nog meer artikelen of maten wil bestellen klik je op ‘verder winkelen’.
    Stap 3: Heb je alle artikelen van jouw keuze aan de winkelwagen toegevoegd? Dan ga je naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Hier kun je desgewenst de schoenmaat en/of het aantal artikelen wijzigen.
    Stap 4: Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de blauwe knop 'Ga door naar afrekenen'. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. 
    Stap 5: Kies je gewenste bezorgoptie.
    Stap 6: Kies je gewenste betaalmethode. Wanneer je in het bezit bent van een kortingscode is het mogelijk deze hier te verzilveren. Vul de code onderaan in in bij 'Pas kortingscode toe' en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag.  Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button 'plaats bestelling' om je bestelling definitef te maken. 
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

    Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Dit betekent dus dat het van belang is dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt voordat je je bestelling definitief maakt.

  • Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?

    Is je bestelling niet gelukt of is er iets misgegaan? Geen probleem, wij zorgen dan dat je bestelling automatisch geannuleerd wordt. Heb je toch twijfels? Dan kun je altijd onze klantenservice bereiken op werkdagen van 10:00 - 17:00 uur.

  • Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelde artikelen?

    Wat op werkdagen wordt besteld voor 17.00 uur, wordt dezelfde dag nog met DHL verzonden. In de meeste gevallen wordt de bestelling de volgende dag geleverd. In drukke tijden (bij DHL) zijn we helaas afhankelijk van de verzender en kan het voorkomen dat een artikel pas later wordt geleverd. Afwijkende levertijden worden in de balk bovenaan de website aangegeven.

    Nadat een zending is aangemeld bij DHL ontvang je van een track & trace code, check deze code zodat je weet wanneer het pakket wordt geleverd. 

  • Wat als ik op zoek ben naar een bepaald model dat ik niet kan vinden in de webshop?

    Alle artikelen in de webshop hebben wij op voorraad of is binnenkort leverbaar. Als je op zoek bent naar een bepaald artikel en dat staat niet in de webshop, dan hebben we dit artikel op dit moment niet. Je kunt ons op de hoogte stellen van het artikel en de maat/maten die je graag wil bestellen. Bij voldoende vraag kunnen wij dit artikel wellicht opnemen in de voorraad. 

  • Ik wil een bestelling plaatsen, maar ik twijfel nog over de maat. Hoe kan ik de juiste maat bepalen?

    Om de juiste maat te bepalen kun je ons meetsysteem gebruiken. Het meetsysteem meet de maat mét 1 maat groeiruimte. Geen meetsysteem in huis en wil je toch nu de juiste maat meten? Raadpleeg dan onze maatadvies pagina. Hierop staat uitgelegd hoe je de voeten op kan meten zonder het meetsysteem. Mocht je twijfelen over de maat dan kun je altijd langsgaan bij één van onze brandstores. Hier kunnen ze je adviseren over de juiste maat en zien of je kleintje goed op de schoentjes loopt. Of neem contact met één van onze experts van de klantenservice, ook zij kunnen je helpen bij het bepalen van de juiste maat. 

  • Zijn er verzendkosten?

    Wanneer je een bestelling boven de €49,95 plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling van onder de €49,95 euro? Dan rekenen we €5,95 aan verzendkosten.

  • Mijn bestelling is niet compleet. Er ontbreekt een artikel of meerdere artikelen. Hoe kan dat?

    Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld en deze ontbreken in het pakket, dan kan het voorkomen dat je bestelling in delen wordt geleverd. Het artikel wordt dan vanuit een andere locatie dan ons magazijn verzonden, bijvoorbeeld vanuit één van onze brandstores. De levertijd van dit artikel kan afwijken. Dit staat duidelijk aangegeven in het winkelmandje, de orderbevestiging én op de bijgevoegde leverbon.

Andere

Veelgestelde vragen

Gratis verzending
Gratis verzending
vanaf €49,95
Super snel in huis
Super snel in huis
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
Retourneren
Retourneren
Binnen 14 dagen
Laat je inspireren

#Shoesme